Mercennarius Legio Lupi

2019-09-20 19:20:42
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Wygląd  (Przeczytany 2829 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Andrzej
Wilki
Konny
*
Offline Offline

Wiadomości: 103



WWW
« : 2006-11-30 02:36:18 »

Wrzuciłem kilkanaście schematów wyglądu. Wszystkie są do wyboru, albo na głównej stronie po prawej na dole, albo w profilu użytkownika.
Ustawiłem na domyślny schemat "Manuscript", taki niby najbardziej klimatyczny, choć trochę mi przeszkadza ten odstęp po lewej stronie.
Zainteresowani niech sobie obejrzą wszystkie, może dojdziemy do jakiegoś jednego najlepszego.
Zapisane

be water, my friend...
zwierzak
Wilki
Konny
*
Offline Offline

Wiadomości: 101


Wygnaniec


« Odpowiedz #1 : 2006-11-30 05:36:47 »

n wiec tak... manuskrypt jest ok, mozna by tylko usunac to piorki i sciemnic troszke kolor i bedzie git, pod pirkiem chowie sie maciejowski i fajnie bedzie go odslonic:)
po drugie primo podoba mi sie takze.. ten ciemny a nawet dwa ciemne tam sa takie super dark i one kolorystycznie mi wpadaja, ale klimatycznie najbardziej manuskrypt, jeno go troszke przerobic , da sie wogole?
Zapisane

wrrr..... nichce mi sie wiecej
Andrzej
Wilki
Konny
*
Offline Offline

Wiadomości: 103



WWW
« Odpowiedz #2 : 2006-11-30 09:54:25 »

Da się.
Nie zupełnie bardzo łatwo, ale się da.
Jeśli ktokolwiek tu ma doświadczenie z plikami css  i/lub html to zapraszam do współpracy.
Zapisane

be water, my friend...
Pecik
Wilki
Halabardnik
*
Offline Offline

Wiadomości: 41



« Odpowiedz #3 : 2006-12-01 00:44:52 »

Zgadzam się,  że ten odstęp jest denerwujący. Popieram propozycje Zwierzaka.  No i fakt, ten schemat jest chyba najlepszy z możliwych do wyboru.
Zapisane

Nikt nie udowodnił mi zdarzeń z 15-go grudnia!
Cesarz Tęgowoj I
Wilki
Piechociniec
*
Offline Offline

Wiadomości: 9



« Odpowiedz #4 : 2006-12-01 01:35:23 »

a mnie sie ten odstęp po lewej podoba bardzo. fajnie by bylo moze gdyby te gotyckie literki siegaly do dolu ale tak tez jest ok i super, zmienil bym ikonki dotyczace tematow, moze jakies takie klimatyczniejsze ale to detale narazie ogladam
Zapisane

strzeżcie się metalicznego rycerza
Andrzej
Wilki
Konny
*
Offline Offline

Wiadomości: 103



WWW
« Odpowiedz #5 : 2006-12-01 15:26:59 »

Tak przypuszczam, że ten odstęp jest zrobiony przez autora schematu po to, żeby tam wrzucać na stałe, jakieś menu itp. Z tego samego powodu pewnie literki się kończą, bo i tak by były zasłonięte, przez bloki
Zapisane

be water, my friend...
JarOs
Gość
« Odpowiedz #6 : 2006-12-01 18:36:06 »

a mnie drażni ten odstęp poniewaz jest z prawej, choc to moze kwestia przyzwyczajenia. Zdecydowania wole interfrejsy z lewej strony, jakos tak jestem nauczony na rtsach Grin

Zapisane
Pecik
Wilki
Halabardnik
*
Offline Offline

Wiadomości: 41



« Odpowiedz #7 : 2007-01-30 13:40:21 »

Taka techniczna uwaga, myślałem że to kwestia starej przeglądarki, ale zmieniłem ją na nowszą i nadal nie mam obrazków przy nie przeczytanych wiadomościach, jest tylko ikonka z krzyżykiem. A tak dokładniej, w głównym temacie jest obrazek inforujący o nowych postach, ale po wejsciu na niego, tematom pomniejszym takiego obrazka brak.
Proszę o sprawdzenie.
Pecik
Zapisane

Nikt nie udowodnił mi zdarzeń z 15-go grudnia!
Andrzej
Wilki
Konny
*
Offline Offline

Wiadomości: 103



WWW
« Odpowiedz #8 : 2007-01-30 22:34:34 »

już się robi.
To przez to, że styl ten skryba czy jak mu tam, nie ma polskiej wersji
Zapisane

be water, my friend...
Pecik
Wilki
Halabardnik
*
Offline Offline

Wiadomości: 41



« Odpowiedz #9 : 2007-01-30 23:26:20 »

Działa. Super jesteś. Dzięki.
Zapisane

Nikt nie udowodnił mi zdarzeń z 15-go grudnia!
Andrzej
Wilki
Konny
*
Offline Offline

Wiadomości: 103



WWW
« Odpowiedz #10 : 2007-01-30 23:42:01 »

Przy okazji poprawiam przy wszystkich stylach Smiley
Zapisane

be water, my friend...
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

TinyPortal v1.0 beta 4 © Bloc